شامپو مخصوص موهاي رنگ شده استم سل

اين وبلاگ جاي خوبي براي آموختن در حوزه لوازم آرايشي و بهداشتي است

شامپو مخصوص موهاي رنگ شده استم سل

۵۸ بازديد

شامپو منحصر موهاي رنگ شده استم سل
Stem Cell Color Therapy Shampoo
شامپو استم‌سل موهاي شما‌را در قبال اشعه UV به طور كامل نگهداري مي‌نمايد . اين اشعه يا اين كه اشعه ماوراء بنفش خورشيد رنگ موهارا با گاز از دربين ميبرد و موهايي كه فارغ از حافظ در قبال آفتاب قرار ميگيرند , با گاز رنگ خويش را از دست ميدهند . ولي شامپو موهاي رنگ‌شده استم‌سل علاوه بر حفاظت از گيسو در براي اشعه UV , به موهايي كه به باعث رنگ و دكلره مجروح است هم به نيكي آب‌رساني مينمايد و پوست راز و موهايي كه كم آب شده‌اند را با عصاره‌هاي گياهي زياد موثر خويش تغيه مي نمايد . اين را به ياد داشه باشيد كه موها پس از رنگ گشودن به وسيله اكسيدان , به طور كامل مستعد اخذ گونه هاي مواد رطوبت‌رسان و كراتينه ميباشند و شامپو موهاي رنگ‌شده استم‌سل تخت‌گاز قادر است اشكال مواد رطوبت‌رسان را به موهاي شما برساند .
قيمت شامپو استم‌سل از عصاره‌هاي گياهي دوچندان بي‌ضرر , به جاي مواد شيميايي , به كارگيري مينمايد . عصاره‌هاي گياهي كه به‌تدريج مي‌توان در بزرگ‌ترين برندهاي شامپوهاي فرنگي پيدا كرد .
بعضا از اين عصاره‌هاي ارگانيك جان دار در‌اين كالا عبارت‌اند از :
✓ روغن گل گاوزبان
✓ روغن گل مدام فصل بهار يا اين كه كالاندولا
✓ عصاره گياه آلوئه‌ورا
✓ روغن‌هاي ارگانيك امگا 3 و امگا 6
✓ روغن آووكادو
✓ عصاره بابونه
✓ عصاره اپونتيا
✓ پروويتامين B5
✓ پروتئين هيدروليزشده صيفيجات
شيوه به كارگيري :
بعد از گذشت 2 روز از رنگ آميزي موهاي خويش از شامپو موهاي رنگ‌شده استم‌سل به كارگيري نمائيد . در حين اين دو روز در صورت نياز يك ماسك گيسو منحصر موهاي رنگ‌شده تنظيم نماييد و صرفا موها را با آن بشوييد . به دليل عدم خشونت و دوچندان كم‌زياني شامپو موهاي رنگ‌شده استم‌سل ميتوانيد هر روز از اين كالا به كار گيري نمائيد . در خزينه پس از مرطوب كردن موها كمي از شامپو را با آب تركيب نمائيد و به تمام موهاي خويش بماليد . يك دقيقه شامپو را روي راز ماساژ دهيد و آن‌گاه حدود 3 دقيقه موها را تحت كف شامپو نگه داريد و بعد از آن با آب ولرم رو به خنكي موها را آب بكشيد .
تأثير استعمال :
با به كار گيري از شامپو موهاي رنگ‌شده استم‌سل رنگ موهاي شما براي زمان زياد طولاني‌تري واضح و قشنگ و براق باقي مي ماند و با استعمال از اين شامپو شما مي توانيد از رنگ حقيقي انجام‌شده بر روي موهاي خويش دوران زياد طولاني‌تري لذت ببريد اين شامپو هيچ‌گونه دلايل جانبي براي پوست رمز و موهاي شما ندارد و كم‌ترين جراحت را به موهاي شما وارد ميكند و ملايم‌ترين شامپوي جانور در بازار كشور ايران است .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.