نسل نو شامپوها از رويه رسيدند ; مدعا و قدرتمند!

اين وبلاگ جاي خوبي براي آموختن در حوزه لوازم آرايشي و بهداشتي است

نسل نو شامپوها از رويه رسيدند ; مدعا و قدرتمند!

۶۸ بازديد

نسل نو شامپوها از رويه رسيدند ; مدعا و قدرتمند!
دوران ادعاهاي دروغين در تبليغات توليدها آرايشي و بهداشتي به زودي به پايان ميرسد . اين ايام دقت به زيبايي ظاهري و آراستگي به يك كدام از جنبه‌هاي مضاعف كليدي در سبك معاش اشخاص تبديل شده‌ است . پيشرفت‌هاي انجام يافته در تكنولوژي ايجاد توليد ها آرايشي منجر شده‌اند تا بخش اعظمي از اشخاص داراي شهرت بتوانند جواني و زيبايي را حتي‌د‌ر ميانسالي هم تجربه نمايند .

شامپوهاي كم آب فارغ از نياز به آب در اشكال متعدد فوم , اسپري و خمير , سرم‌هاي تقويت كننده و محكم كننده پوست صورت و اكثري ديگر از جمله توليدها نويني ميباشند كه‌اين ايام مورد دقت بخش اعظمي از مشتريان قرار گرفته‌اند . در واقع آن نوع از زنان و مرداني كه تمايلي به عمل‌هاي جراحي مالامال هزينه نداشته و يا اين كه تحمل عارضه ها جانبي آن‌ها برايشان خيلي مشقت بار است , اميدوارند تا با استعمال از اين محصول ها زيبايي پوست و گيسو خويش را ارتقاء دهند .

مصرف كنندگان اسباب آرايشي و بهداشتي اكنون در‌پي اثربخشي حقيقي و واقعي و تاثيرات پرسرعت و آني توليد ها , سواي جراحت رساندن به پوست يا اين كه موي ميباشند . شامپوها تحت عنوان محصولاتي فراوان كاربردي در سبد خريد هر زن و مردي قرار مي گيرند . معمولا بخش اعظم اشخاص روزمره دست‌كم يك توشه از شامپو براي شستشوي موهاي خويش به كار گيري مينمايند . به همين منظور اثربخشي حقيقي و واقعي شامپو در موضوع منزه كنندگي و مراقبت شادابي و لطافت موها زياد داراي اهميت است .

نسل جديد شامپوها از راه رسيدند؛ مدعي و قدرتمند!

انتظارات يوزرها از شامپوهاي تازه

كافيست نگاهي به تبليغات شامپوها بيندازيد ; ادعاهايي كه با چند دفعه استعمال از مال به راحتي مي‌توان به صحت آنان ترديد كرد! شامپوهايي سرشار از مواد پرخاصيت و ويتامين‌ها با خواص قابل انعطاف كنندگي و تقويت موها كه اما در كار تاثير چنداني ( دست كم به صورت محسوس ) را شاهد نيستيم .

اكنون تعداد معدودي از برندهاي آفريننده شامپو در سراسر عالم محصولاتي حقيقتا كارآمد را به بازار عرضه مي كنند . مصرف كنندگان اكنون توقع دارا هستند تا شامپوهايي با تاثير حقيقي و محسوس بر روي ريزش گيسو , شوره راز , تقويت گيسو , شرايط دهي خوبتر و در عين هم اكنون توان كف كنندگي و منزه كنندگي بالا را مورد به كار گيري قرار دهند .

در واقع ديگر زمان تبليغات دروغين و ادعاهاي بي اساس و پايه به اتمام رسيده و گروه تحقيق و بسط بخش اعظمي از برندهاي مطرح جهان در تكاپو مي باشند تا با به كار گيري فناوري‌‌ها و فرمولاسيون نو محصولاتي كاربردي و موءثر را به بازار عرضه نمايند .
نسل سوم شامپوها

نسل سوم شامپوها يكي ديگر از محصولاتي ميباشند كه اخيرا رمز و صداي متعددي در عالم به پا كرده‌اند . اين شامپوها از تركيبي فوق‌العاده از مواد موثره و فرمولاسيوني كاربردي منفعت مي برند كه تمام وظيفه هاي همگاني يك شامپوي كارآمد را به خير انجام داده و در عين هم اكنون ويژگي‌هاي يگانه ديگر مثل خودداري از ريزش موي , قابل انعطاف كنندگي و تقويت موهاي رنگ شده و مصدوم را هم ارائه مي دهند . . اشخاصي كه به صورت پيوس

خريد شامپو استم سل
شامپوهاي نسل سوم با فرمولاسيون نو خويش كف كنندگي بيشتر , رطوبت‌رساني و حفظ بيشتر از اسكالپ ( پوست كف رمز ) , ملايمت به مراتب بيشتر با موها و همينطور تقويت تارهاي موي را به همراه مي آورند .

يكي‌از نكات با اهميت و ويژه‌ درخصوص نسل سوم شامپوها عدم استعمال سورفكتانت‌هاي سولفات در تركيبات آنهاست . اين زمينه به همراه وجود اشكال ويتامين‌ها و روغن‌هاي ارگانيك سبب شده تا اين توليدها از كمترين ميزان خشونت ( تاثير مخرب بر تارهاي گيسو و پوست كف رمز ) برخوردار باشند و در بازه زمان كوتاهي به نرمي , لطافت و خوش حالتي موهاي شما هم امداد شاياني نمايند .

ويژگي‌هاي مخصوص شامپو استم سل

شامپو استم سل يك كدام از نادر شامپوهاي فاقد سولفات جانور در بازار كشور ايران است كه تمام ويژگي‌هاي شامپوهاي نسل سوم را به همراه داراست . اين شامپو ملايمت فوق‌العاده‌اي داشته و به دليل حذف تركيبات سولفاته , كمترين ميزان آلرژي , خارش و التهاب را به همراه دارااست .

شامپوهاي نسل سوم مانند استم سل به طور كامل هوشمند فعاليت كرده و براي به كار گيري بر روي موهاي مصدوم , رنگ يا اين كه دكلره شده دوچندان مطلوب مي‌باشند . به لطف عدم وجود مواد محافظ و تركيبات پارابني در شامپو استم سل , به كار گيري روزمره از آن در بلند بازه هيچ عوارضي در‌پي نداشته و برخلاف شامپوهاي معمولي با توليد ايراد در تعادل هورموني سبب ريزش موي , التهاب پوست كف رمز و مشكلات جدي‌تري مانند سرطان نخواهد شد .

اين شامپو نسل سوم با مهاركننده حاذق آنريم 5 - آلفا - ردوكتاز از تبديل تستسترون به دي‌هيدروتستسترون يا اين كه DHT دوري نموده و با طولاني نمودن فاز آناژن در چرخه پرورش موها , فرايند ريزش موي را به صورت كارآمدي در اختيار گرفتن مينمايد .

به كارگيري از شامپو استم سل در بازه كوتاهي مي تواند سبب ساز ارتقا ضخامت تارهاي موي , استحكام موهاي كركي و ضعيف و همينطور بهبود وضعيت پذيري , شادابي و قابليت و امكان كتف شدن موها شود . فرمولاسيون شامپو Stem Cell سرشار از مواد مفيد , پپتايدها و مواد موثره براي تقويت گيسو است و علاوه بر ملايمت فوق‌العاده بالايي كه با موها داراست , توان تميز كنندگي و كف كنندگي زياد نيكي را هم ارائه ميدهد .

در ايجاد شامپو استم سل برخلاف بعضا شامپوهاي نسل سوم ديگر , مواد مضري نظير نمك كه غالبا براي ارتقا غلظت شامپو مورد به كار گيري قرار ميگيرند , به كار گرفته نشده و به همين بهانه اين هيچ آسيبي به ريشه موي و پوست كف راز وارد نخواهد شد . علاوه بر اين , شامپو استم سل دارنده خواص قابل انعطاف كنندگي به صورت ذاتي بوده و فاقد هر دسته مواد كانديشنري يا اين كه قابل انعطاف كننده شيميايي ( تركيبات آنيونيك ) است .

خريد شامپو استم سل

مغازه اينترنتي مو بدن رو يكي‌از نمايندگان فروش شامپو استم سل است كه‌اين كالا را با ارزش زياد قابل قبولي عرضه مي‌نمايد . در گيسو بدن رو ميتوانيد گونه هاي شامپو استم سل مشتمل بر شامپو ضد ريزش موي , تقويت كننده موهاي مصدوم و رنگ شده را براي موهاي كم آب , نرمال و چرب خريداري كنيد .

ته از رنگ گيسو به كارگيري مي‌نمايند هم براي مراقبت لطافت و شادابي موهاي خويش مي توانند از شامپوي ترميم كننده موهاي مجروح سود ببرند

https://www.tasnimnews.com/fa/news/1398/09/17/2155562/%D9%86%D8%B3%D9%84-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%B4%D8%A7%D9%85%D9%BE%D9%88%D9%87%D8%A7-%D8%A7%D8%B2-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%B1%D8%B3%DB%8C%D8%AF%D9%86%D8%AF-%D9%85%D8%AF%D8%B9%DB%8C-%D9%88-%D9%82%D8%AF%D8%B1%D8%AA%D9%85%D9%86%D8%AF

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.