روحيه‌ از دست رفته خود را با اين رنگ‌ها به دست بياوريد!

اين وبلاگ جاي خوبي براي آموختن در حوزه لوازم آرايشي و بهداشتي است

روحيه‌ از دست رفته خود را با اين رنگ‌ها به دست بياوريد!

۳۸ بازديد

رنگ‌ها علاوه بر تحريك كردن چشم‌ها مي‌توانند تمام حواس شما را بيدار كنند. هر كدام از رنگ‌هاي رنگين كمان، قابليت برانگيختن يكي از احساسات شما را دارد. بعضي از رنگ‌ها مي‌توانند حال شما را بهتر و انرژي شما را بيشتر كنند، به شرطي كه از آن‌ها صحيح استفاده كنيد! سال‌هاست كه روانشناسان روي رابطه قوي رنگ‌ها و احساسات تحقيق مي‌كنند.

براي مثال برخي از تحقيقات به رنگ ديوارهاي محيط كار پرداخته‌اند قيمت محصولات كامان كه مي‌تواند روي خوب كار كردن يا نكردن كارمندان تاثير بگذارد. يا نتيجه‌ي برخي تحقيقات نشان داده رنگ قرمز مي‌تواند مردم را تشويق كند تا سريع‌تر حركت كنند.

تمام اين شواهد گواه بر اين هستند كه رنگ‌ها مشخصا مي‌توانند در روحيه تاثير بگذارند. اين تاثير با خانم‌ها به شكل ويژه‌اي مرتبط است. مثلا ما قبل از بيرون رفتن از خانه با استفاده از رنگ لوازم آرايش از انرژي رنگ‌‌ها بهره‌مند مي‌شويم. حتي ناخن‌هاي قيمت محصولات فريمن دست و پا كه شايد در طول روز بارها ببينيم را با استفاده از لاك رنگ مي‌كنيم. همان‌طور كه براي موها و لباس‌هايمان رنگ‌هاي متنوع انتخاب مي‌كنيم.

لوازم آرايش لورال

منظور ما دقيقا اين است كه شايد رنگ‌هايي كه هر روز در آرايش و زيبايي خود استفاده مي‌كنيد بتوانند كمك كنند از نظر روحي حال بهتري داشته باشيد. شايد قيمت محصولات ايپك  تغيير در ظاهرتان، در حوصله و مزاج شما تاثير بگذارد تا ميزان انرژي و رضايت را بالا ببرد. سعي كنيد رنگ مناسب خود را انتخاب كنيد؛ خصوصا رنگ لوازم آرايش كه مي‌تواند نقش بسيار موثري در تغيير روحيه داشته باشد.

براي آرام شدن

رنگ هاي آرامش بخش

استرس داريد؟ قبل از بيرون رفتن خط چشم سفيد را با كمي رنگ آبي تركيب و پشت چشمان‌ خود امتحان كنيد. در تحقيق وسيعي كه اخيرا در آلمان انجام شده، رنگ‌هاي سفيد، سبز و آبي روشن، عرضه كننده آرامش شناخته شدند. برعكس رنگ‌هاي قرمز و سياه كه با اين جنس آرامش در تضاد هستند، پس روزهايي كه به آرامش و خلوت احتياج داريد، از آن‌ها دوري كنيد.محصولات الارو  به نظر مي‌رسد شگرد استفاده از اين رنگ‌ها اخيرا بسيار هم داغ شده است؛ بسياري از سالن‌هاي آرايشي با سايه‌چشم و لاك‌هاي آبي و سبز پاستلي پر شده‌اند. رنگ آبي، استخر و دريا زير روزهاي آفتابي تابستان را در ياد زنده مي‌كند.

 

براي انرژي گرفتن

رنگ هاي گرم

رنگي كه بيش از همه با انرژي و حركات سريع مرتبط است چيزي جز رنگ قرمز، نارنجي و زرد نمي‌تواند باشد. پس اگر احتياج داريد كه چيزي شما را سرحال بياورد و مثل قبل‌ دوباره با انرژي شويد به سراغ رژ لب قرمز و قرمز نارنجي، يا رنگ مو و لاك قرمز برويد. در كنار قرمزهاي مختلف مي‌توانيد از سرمه‌اي، ياسي، قيمت محصولات نيوآ قهوه‌اي و خاكستري در آرايش صورت و موي خود استفاده كنيد تا به يك تركيب رنگي با هارموني بالا برسيد. اين رنگ‌ها رنگ‌هاي كم جان طبيعت هستند و با قرار گرفتن در كنار رنگ زنده‌اي مثل قرمز، بيشتري بر آن تاكيد مي‌كنند تا اين كه خودشان توجه جلب كنند.

 

براي متمركز شدن

افزايش تمركز

اگر مي‌خواهيد تمركز پيدا كنيد و بتوانيد بر احساسات و افكارتان تسلط بيشتري داشته باشيد، مي‌توانيد روي سفيد مايل به شيري،آبي، سبزآبي و تن‌هاي خاكستري‌ حساب كنيد. سايه چشم با تركيب دو يا چندتا از اين‌ رنگ‌ها مي‌تواند بهترين انتخاب براي خريد محصولات بورژوا  محل كار باشد و هم بر روي شما و هم روي هر كسي كه شما را نگاه كند تاثير خيلي خوبي بگذارد. از رنگ‌هاي نارنجي، صورتي در اين مواقع استفاده نكنيد چرا كه تحقيقات نشان داده است كه اين رنگ‌ها بيشتر حواس را پرت مي‌كنند. در عوض مي‌توانيد در كنار آن‌ها از خانواده بنفش‌ها استفاده كنيد.

براي الهام گرفتن

افزايش خلاقيت

اگر به دنبال الهام گرفتن و تشويق شدن براي كاري هستيد كمي نارنجي، قرمز، بنفش و هاله‌هايي از زرد را امتحان كنيد. حتي توجه به اين كه چطور و با چه تركيبي از اين رنگ‌ها استفاده كنيد مي‌تواند شما را خلاق‌تر كند. مي‌توانيد فقط از هاله‌هاي يك يا  محصولات ميبلين دو رنگ از اين رنگ‌ها استفاده كنيد تا به يك تركيب جديد و ظاهري خاص دست پيدا كنيد؛ مثلا طلائي روشن را با ردي از بنفش در كنار هم قرار دهيد. يا مي‌توانيد با لاك زدن ناخن‌هاي دست‌تان سرگرم شويد؛ هر ناخن را با يكي از اين رنگ‌ها لاك بزنيد تا براي شما الهام بخش فكر تازه و جديدي باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.