هرچيزي را از دستفروش نگيريد / خطر در كمين خريداران لوازم آرايشي

اين وبلاگ جاي خوبي براي آموختن در حوزه لوازم آرايشي و بهداشتي است

هرچيزي را از دستفروش نگيريد / خطر در كمين خريداران لوازم آرايشي

۳۵ بازديد

معاون سياسي و امنيتي استاندار كهگيلويه و بويراحمد گفت: دستفروشي لوازم آرايشي و بهداشتي، محصولات كشاورزي و دامي در اين استان به يك معضل تبديل شده است.

احد جمالي پيش از ظهر امروز در نشست كميسيون بيوتروريسم كهگيلويه و بويراحمد اظهار داشت: پرداختن به مسئله بيوتروريسم و اقدامات مقابله‌اي با آن براي هوشياري و آمادگي بيشتر در اين خصوص است.

وي با اشاره به اينكه نقش سازمان پدافند غيرعامل در شناسايي و مقابله با مسئله بيوتروريسم موثر است، افزود: اين مسئله در امنيت و سلامت مردم و جامعه و بازدارندگي خطرات حائز اهميت است.

جمالي خاطرنشان كرد: مسئله بيوتروريسم هر چند در اغلب موارد در حد گمانه‌زني بوده اما به عنوان يك هشدار بايد در هر صورت آمادگي لازم را داشته باشيم.

وي تصريح كرد: بررسي سه موضوع قاچاق لوازم آرايشي بهداشتي، غيراستاندارد و غيربهداشتي اين كالاها و مسئله محصولات كشاورزي و محصولات دامي و لبني از نگاه بيوتروريسم ضروري است.

معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استانداري كهگيلويه وبويراحمد به موضوع كنترل و جلوگيري از ورود قاچاق لوازم آرايشي بهداشتي و مديريت توزيع آنها تاكيد كرد و گفت: باركد دليلي براي صددرصد استاندارد بودن كالاهاي آرايشي و بهداشتي نيست و بايد دانشگاه علوم پزشكي و اداره استاندارد به طور مكرر در آزمايشگاه تست‌هاي لازم را انجام دهند.

جمالي فرهنگ‌سازي در خصوص كمتر مصرف اين كالاها به دليل خطرات احتمالي آنها را لازم دانست و افزود: از توزيع اين كالاها با تداخل صنوف و يا از طريق دستفروشان  به شدت جلوگيري شود.

معاون سياسي و اجتماعي استاندار كهگيلويه و بويراحمد در خصوص نظارت دقيق و جدي بر استفاده از انواع سموم و كودهاي شيميايي در بخش كشاورزي تاكيد كرد و گفت: جهاد كشاورزي و اداره استاندارد در اين رابطه دقت نظر كافي داشته باشند.

معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استانداري كهگيلويه و بويراحمد وجود آزمايشگاه مرجع در اين خصوص را لازم دانست و ادامه داد: استانداري براي هرگونه همكاري آمادگي لازم را دارد.
مطالب بيشتر : 
محصولات فريمن ، محصولات ميبلين ، محصولات الارو ، محصولات ايپك، محصولات كامان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.