ضرورت ساماندهي شركت هاي آرايشي و بهداشتي

اين وبلاگ جاي خوبي براي آموختن در حوزه لوازم آرايشي و بهداشتي است

ضرورت ساماندهي شركت هاي آرايشي و بهداشتي

۴۳ بازديد

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشكي كرمانشاه بر ساماندهي شركت هاي توزيع لوازم آرايشي وبهداشتي تأكيد كرد وگفت: نياز است در كارگروه مبارزه با قاچاق كالا هاي سلامت محور به اين موضوع پرداخته شود.

به گزارش خبرگزاري صدا وسيما مركز كرمانشاه، دكتر قباد محمدي در كارگروه مبارزه با قاچاق كالا هاي سلامت محور اظهار داشت: ضروري است در خصوص منشاء تهيه مواد آرايشي و بهداشتي و نيز نحوه نگهداري آن ها در انبار هاي شركت هاي پخش نظارت لازم صورت گيرد تا از بروز مخاطرات احتمالي جلوگيري به عمل آيد.
وي افزود: يكي ديگر از مشكلات اين حوزه فعاليت شركت هاي توزيع لوازم آرايشي و بهداشتي و نيز برخي ديگر از كالا هاي سلامت محور به صورت هرمي است كه بسياري از كالا هاي عرضه شده توسط اين گروه ها قاچاق و يا غيرمجاز است كه لازم است در اين خصوص راهكار هاي مناسبي درنظر گرفته شود.
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشكي در ادامه گفت: باتوجه به اختصاص ارز دولتي به برخي از دارو هاي وارداتي و اختلاف قيمتي كه از اين بابت بوجود آمده است اقدام به قاچاق معكوس دارو يعني خروج دارو از كشور بيشتر ديده مي شود و برخي از دارو هاي خاص متاسفانه از شبكه رسمي توزيع خارج شده و به كشور مجاور قاچاق مي شود.
دكترمحمدي خاطرنشان كرد:اخيراً مديريت نظارت بر دارو و مواد تحت كنترل اين معاونت با تمركز بيشتري به بحث قاچاق معكوس دارو مي پردازد كه اين مورد هم جاي بحث، تعامل و همكاري بيشتري دارد.

محصولات فريمن ، محصولات ميبلين ، محصولات كامان ، محصولات الارو

بادی لوشن یکی از محصولات بهداشتی و زیبایی است که برای نرم کردن و مرطوب کردن پوست بدن استفاده می‌شود. طرز استفاده از بادی لوشن به این صورت است که، ابتدا پوست خود را با آب بشویید و خشک کنید. سپس مقدار کافی از بادی لوشن را در دست خود بریزید و به آرامی آن را روی پوست بمالید. می‌توانید از حرکات ماساژی بهره ببرید تا بادی لوشن به خوبی جذب شود و پوست را تسکین دهد. برای نتیجه بهتر، بهتر است از بادی لوشن پس از حمام و وقتی پوست هنوز خیس است، استفاده کنید، زیرا پوست در این حالت بهتر می‌تواند مواد مغذی را جذب کند.

 

استفاده منظم از بادی لوشن می‌تواند به حفظ رطوبت و نرمی پوست کمک کند و از خشکی و ترک‌های پوست جلوگیری نماید. همچنین، بادی لوشن‌های مخصوص با ترکیبات ضد التهاب و مرطوب‌کننده می‌توانند به بهبود وضعیت پوست کمک کنند و آن را از آسیب‌های محیطی محافظت کنند. برای افزایش اثربخشی، می‌توانید بادی لوشن را همراه با ماسک پوست مورد نیاز خود استفاده کنید یا آن را با روغن‌های طبیعی مخلوط کرده و به عنوان یک ماسک مرطوب‌کننده بر روی پوست خود بگذارید. در نهایت، برای بهترین نتیجه، بهتر است از بادی لوشن‌هایی که با توجه به نوع پوست خود انتخاب شده‌اند، استفاده کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.