قيمت و خريد شامپو استم سل 200 ميل

اين وبلاگ جاي خوبي براي آموختن در حوزه لوازم آرايشي و بهداشتي است

قيمت و خريد شامپو استم سل 200 ميل

۳۵ بازديد

قيمت و خريد شامپو استم سل 200 ميل

شامپوهاي بسيار قوي در بازار موجودند، ولي پشت پرده اين شامپوها را همه نمي‌دانند. هر شامپو علاوه بر پاك كردن موها و پوست كف سر مقداري هم به بدن شما آسيب مي‌رساند. بدن ما از سلول‌هايي تشكيل شده است، مانند چربي‌ها و پروتئين‌ها و نظاير آن، كه شباهت زيادي با چربي‌هايي دارند كه از محيط به عنوان چرك و كثيفي روي موهاي ما ‌مي‌نشيند. هر شامپو وقتي به پاك كردن موهاي ما مي‌پردازد، مقداري هم از بدن ما را پاك مي‌كند. موهاي ما با استفاده مداوم از شامپوها نازك‌تر و پوست ما حساس‌تر و آسيب‌پذيرتر مي‌شود. آيا راه حل اين است كه شامپو را كنار بگذاريم؟

اين پاسخ خوبي به اين سؤال نيست. ما بايد به دنبال شامپويي باشيم كه حداقل آسيب را به موها و پوست ما بزند. براي همين هم مو تن رو در ميان انواع و اقسام شامپوهاي موجود در ايران، اعم از ايراني و خارجي تحقيقات بسيار گسترده‌اي را انجام داد تا دريابد كدام شامپو كم‌ترين تخريب را براي پوست به همراه دارد.

نتيجه اين تحقيقات بسيار اعجاب‌آور بود، زيرا  برند خاصي از شامپوهاي ايراني، با نام استم سل، شامپوهايي توليد كرده است كه ده‌ها بار از شامپو بچه كم‌تر پوست و مو را تخريب مي‌كند. مجموعه شامپوهايي كه برند بسيار خلاق استم سل توليد مي‌كند، 10 عمل تخريب‌كننده پوست و مو را از فرمول شامپو حذف كرده است و با در پيش گرفتن راه‌حل‌هايي برآمده از دل طبيعيت، به درمان مشكلات پوست و موي سر مي‌پردازد. مجموعه شامپو استم سل موهاي شما را در اوج لطافت و پاكي نگه مي‌‌دارد.

اما براي موهايي كه ريزش دارند، به ويژه موهايي كه هر روز بيش از پيش مي‌ريزند، بهتر است از يك  شامپو استم سل تقويت كننده مو  استفاده كنيد، زيرا استم سل در اين شامپو تقويت‌كنده مو استم سل  علاوه بر حذف سولفات و 9 عمل تخريب‌كننده ديگر مو، روشي بسيار جالب را براي بالا بردن مقاومت و به عقب انداختن چرخش ريزش مو ها در پيش مي‌گيرد.

در بدن ما، به ويژه در بدن آقايان، آنزيمي به نام 5-آلفا- ردوكتاز بر روي هورمون مردانه تستوستورن به وجود مي‌آيد كه موجب باريك‌تر شدن فوليكول‌هاي مو مي‌شود و دوره‌هاي ريزش و رشد مو را نيز كوتاه مي‌كند. شامپو استم سل  با خنثي كردن اين آنزيم مي‌تواند ريزش موهاي شما را بسيار كم كند. علاوه بر آن، تقويت موها با استفاده از شامپو تقويت‌كننده مو استم سل  سبب مي‌شود يكي از بهترين غذارساني‌هاي ممكن را براي موهاي خود به وجود ‌آوريد.

 

شامپو استم سل  در خود انواع مواد غذايي بسيار مفيد را به همراه دارد كه علاوه بر مكانيسم خنثي كردن آنزيم ريزش موي شما، به غذارساني بسيار مناسب با مواد طبيعي به موي شما مي‌پردازد.

مواد مغذي شامپوي شامپو تقويت‌كننده مو استم سل چنين‌اند:

عصاره آلوئه ورا

عصاره بابونه

پروتئين هيدروليزشده سبزيجات

شي‌باتر

روغن زيتون

پرو وييتامين B5

نحوه استفاده از شامپو استم سل

براي مصرف شامپو استم سل بايد هر روز موهاي خود را با اين شامپو بشوييد بر عكس شامپوهاي ديگر، شامپو استم سل به سبب آن كه خواص درماني بسيار بالا و عوارض تخريب بسيار بسيار پايين دارد، مي‌تواند به صورت روزانه براي هرگونه موي حساس و آسيب‌ديده يا دچار ريزش مصرف شود. مقداري از شامپو تقويت‌كننده مو استم سل را در دست بريزيد و كمي به آن آب اضافه كنيد. موها را 1 دقيقه با شامپو تقويت‌كننده مو استم سل ماساژ  دهيد و بعد حدود 3 دقيقه كف شامپو را روي سر خود نگه داريد. سپس با آب ولرم رو به خنكي موها را آبكشي كنيد.

تأثير استفاده از شامپو استم سل

شامپو استم سل‌ با مكانيسمم بسيار هوشمند خود در محافظت از موهاي شما روند ريزش موهاي غير ارثي را كاملا متوقف مي‌كند و در ريزش موهاي ارثي نيز مي‌تواند تا حد زيادي نقش كندكننده مشكلات ريزش را ايفا كند. شما با مصرف شامپو تقويت‌كننده مو استم سل  موهايي كاملا ضخيم‌تر از پيش خواهيد داشت و با مصرف روزانه شامپو تقويت‌كننده مو استم سل به هيچ عنوان موهاي شما تخريب نمي‌شود.

مزاياي اين شامپو به صورت خلاصه به اين شرح است

  •         فاقد سولفات
  •         رفع موثر خارش پوست سر
  •         مؤثر در رشد و سلامت موها
  •         افزايش استحكام موها
  •         مهار عامل DHT و كنترل ريزش مو
  •         افزايش حالت‌پذيري و درخشندگي مو
  •         پيشگيري مؤثر از ريزش غيرارثي و طبيعي موها

 

https://mootanroo.com/stem-cell-hair-loos-theraphy-shampoo-200ml

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.