برند هاي جذاب لوازم آرايشي كه براي همه سنين مناسب است

اين وبلاگ جاي خوبي براي آموختن در حوزه لوازم آرايشي و بهداشتي است

برند هاي جذاب لوازم آرايشي كه براي همه سنين مناسب است

۴۳ بازديد

معرفي برند فريمن

برند Freeman در سال 1976 ميلادي توسط خانواده Freeman در لس آنجلس، بزرگ‌ترين شهر ايالت كاليفرنياي آمريكا بنيان‌گذاري شد. محصولات فريمن شامل بيش از 75 قلم محصول مختلف است و طيف محصولات فريمن آن شامل محصولات مراقبت از صورت (انواع ماسك صورت و اسكراب)، محصولات مراقبت از بدن، انواع شامپو، نرم‌كننده و ماسك مو، محصولات مراقبت از پا و برخي محصولات Anti-aging است كه اكثر آنها توسط شركت پيشگامان تندرستي دريا به صورت قانوني و به همراه ليبل تشخيص اصالت كالا وارد كشور مي‌شود.

برند ميبلين

زيبايي و طراوت واژه‌هايي كه همواره مكمل يكديگرند، پس اگر مي‌خواهيد سهم بيشتري از زيبايي داشته باشيد به طراوت پوست خود توجه كنيد، اين توجه مي‌تواند در بلندمدت با انتخاب يك رژيم غذايي مناسب رخ دهد و اگر زمان كافي براي اين كار نداريد بهتر است تا كرم پودر مناسبي انتخاب كنيد. محصولات ميبلين كه به شما كمك كند تا با زيرسازي درست بتوانيد چهره‌اي بي‌عيب و نقص داشته باشيد. در اين راه بايد به نكات ويژه‌اي توجه كنيد، يكي از اولين نكات توجه به فصلي است كه مي‌خواهيد در آن زيباتر باشيد. مثلا در هواي گرم از كرم پودرهاي مايع استفاده نكنيد و در هواي سرد كرم پودرهاي غليظ‌تر مناسب‌ترند.

برند بورژوا 

كرم‌پودري كه توسط كمپاني بورژوآ توليد شده با نام «Air Mat» شناخته شده است كه ماندگاري آن تا 24 ساعت روي پوست شما ثابت خواهد ماند و از SPF برخوردار است. شركت فرانسوي بورژوآ «Bourjois» يكي از برندهاي شناخته شده اروپايي است كه فعاليت خود را از سال 1987 آغاز كرده و اولين محصولات بورژوا را كه به بازار جهاني توزيع كرده پودر برنج بود كه جهت نرم كردن پوست استفاده مي‌شد و نظر اكثريت را به خود جلب كرد و در اين زمان بود كه بورژوآ به عنوان يك برند بين‌المللي شناخته شد و پيشرو در صنعت آرايشي است.

محصولات بهداشتي نيوا

نيوآ Nivea از كلمه niveus به معناي سفيد چون برف گرفته شده است. محصولات اين برند در بيش از 200 كشور جهان به فروش مى‌رسد. برند نيوآ حدود 130 سال است كه در زمينه مراقبت از پوست محصولات متنوعي را توليد مي‌كند. برند نيوآ با بيش از 50 موسسه در سرتاسر جهان همكاري دارد. اين برند براي توليد محصولات نيوآ مناسب با پوست آسيايي‌ها در هامبورگ دفتري داير كرده است كه تحقيقات گسترده‌اي را براي انواع پوست و شرايط آب و هوايي اين مناطق انجام مي‌دهد.

موفقيت برند نيوآ با توليد يوسريت، تركيب آب و روغن، آغاز شد. اين امولسيون پايه ايده‌آل كرم‌هاي مراقبتي است. برگ برنده اين شركت در ارائه فرمول‌هاي خاص بهداشتي و رايحه اختصاصي ا‌ست كه تا كنون هيچ شركت ديگري نتوانسته به آن دست يابد. اين موضوع سبب شده كه نيوآ در طول يك قرن همچنان مشتري‌هاي جهاني خود را به وفاداري محصولات اين شركت ترغيب كند.

برند الارو 

مدل «Haute Protection» كرم ضدآفتاب برند «الارو» (Ellaro) سري «Foundation Effect» همان‌طور كه از نامش پيداست داراي اثر كرم‌پودري است كه مي‌تواند هم از پوستتان در برابر اشعه‌هاي مضر نور خورشيد محافظت كند و هم كاربردي مشابه كرم‌پودر و آرايشي داشته باشد. رنگ كرم الارو بژ روشن است كه براي افرادي كه پوستي روشن و حتي گندمي دارند مناسب خواهد بود. ماندگاري ضدآفتاب محصولات الارو  بالا است و اين كرم فاقد پارابن و چربي است و استفاده از آن به افرادي كه پوست‌هاي چرب و مستعد جوش دارند توصيه مي‌شود.

معرفي برند ايپك(Ipek)

شركت محصولات ايپك در سال 1981 به منظور توليد شامپو فعاليت خود را در تركيه آغاز كرد و پس از اندك زماني به رشد چشمگير در اين زمينه دست يافت و به يكي از برندهاي معروف تبديل شد. هدف اصلي اين برند تهيه و توليد انواع شامپو بر اساس نياز مشتري و بازار و هر نوع سليقه و مو مي‌باشد. اين شركت در زمينه تكنولوژي نانو به رشد چشمگيري دست يافته است و تمامي بسته‌بندي‌هايمحصولات ايپك  از جنس مرغوب و قابل بازيافت مي‌باشد. خريد محصولات ايپك (Ipek) به شما در داشتن موهايي شاداب، پرپشت و سالم كمك خواهد كرد. البته اين برند دامنه توليد محصولات خود را گسترش داده و تنها به شامپو ختم نمي‌شود. كرم مو، صابون، شامپو بدن و پدهاي آرايشي از اين محصولات اين برند مي‌باشند.

 

محصولات مراقبت پوست كامان - COME'ON

كامان Come On يك برند سوييسي مي باشد كه تكيه آن بر خلق محصولات پوستي سازگار با پوست انسان و بدون آسيب به محيط زيست مي باشد . كامان محصولات خود را در مجهزترين لابراتوار هاي اروپا خلق كرده و با اتكا به شرايط توليدي برتر و انجام كنترل هاي كيفي پي در پي آنها را با اطمينان به بازار عرضه مي نمايد . محصولات كامان  كه در حال حاضر در بيش از 70 كشور دنيا به فروش مي رسد توسط آزمايشگاه هاي معتبر دنيا تست و مورد تاييد قرار گرفته تنامي محصولات كامان داراي مجوز بهداشت و پروانه ساخت ميباشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.