قيمت و خريد عطر مردانه اصل

اين وبلاگ جاي خوبي براي آموختن در حوزه لوازم آرايشي و بهداشتي است

قيمت و خريد عطر مردانه اصل

۴۲ بازديد

قيمت و خريد عطر مردانه اصل

شايد يكي از بزرگترين دغدغه ها و مشكلات براي مردان شيك پوش يا خانم هاي خوش ذوق كه به دنبال خريد عطر مردانه جذاب هستند، انتخاب عطر و ادكلن مردانه باشد. خيلي از آقايان، دوست دارند كه ظاهري آراسته و بويي خوش داشته باشند و در همه جا خوش بدرخشند. البته خانم هايي هم هستند كه تمايل دارند با خريد عطر مردانه به مرد خود، ابراز علاقه نمايند. در واقعيت، عطر مردانه نشانگر شخصيت و افزايش اعتماد به نفس، براي يك آقا به حساب مي آيد و دوست دارد در نظر ديگران جذاب و زيبا ديده شود و حتي از خود يك ردپاي منحصر به فرد، برجاي گذارد. همانطور كه مي دانيد خريد عطر مردانه براي افرادي كه آشنايي كافي با عطر ندارند، كاري بسيار سخت و طاقت فرسا است. توصيه فروشگاه اينترنتي مو تن رو، به خريداران عطر و ادكلن مردانه و حتي زنانه اين است كه با مشاورين ما تماس بگيرند تا راحت تر بتوانند، عطر موردنظر خودرا بيابند. قيمت عطر مردانه با توجه به ماندگاري ادكلن و ساخت كدام كشور، از اهميت زيادي برخوردار است.

ويژگي هاي ادكلن و عطر مردانه

اگر دقت كرده باشيد، بسياري از عطر هاي مردانه، خشن، سنگين، تلخ و داراي بويي تند مي باشند كه براي عطرهاي زنانه كاملا برعكس آن وجود دارد. علت داشتن چنين رايحه اي خشن، شايد به خاطر مقاوم بودن و سخت بودن يك مرد در جامعه است كه باعث شده، با زدن چنين عطري، اقتدار و حضور خود را در جامعه پررنگ تر نمايد. ما درحالت كلي 4 نوع عطر داريم كه به تعريف آن ها مي پردازيم:

  • عطر ها يا پرفيوم ها، از بادوام ترين و بهترين نوع از رايحه ها هستند كه داراي ۲۲ درصد اسانس روغني را به خود اختصاص مي دهند و عموما از گرانترين ها در حوزه عطر و ادكلن به حساب مي آيند.
  • ادو پرفيوم ها بعد از پرفيوم ها، داراي ۱۵ الي ۲۲ درصد روغن معطر بوده و داراي ماندگاري بالا  نيز مي باشند.
  • ادو تويلت ها نوع ديگري از عطر ها هستند كه داراي ۸ تا ۱۵ درصد اسانس روغني مي باشند.
  • ادكلن ها عموما براي آقايان استفاده شده و در حدود ۴ درصد روغن نيز مي باشند.

نكات خيلي مهم در انتخاب ادكلن هاي مردانه

شايد براي شما باوركردني نباشد كه  به هنگام خريد عطر مردانه، نه تنها بايد به رايحه آن توجه داشت، بلكه هر شيشه و بسته بندي هم براي خود داراي يك ارزشي مي باشند كه در ادامه آن ها را توضيح مي دهيم.

رنگ آبي: افرادي كه تمايل به خريد شيشه هاي آبي دارند، افرادي هستند كه به تازگي و خنك بودن عطر علاقه زيادي داشته و دوست دارند مانند اب و دريا، گاهي آرام و گاهي خروشان باشند.

رنگ طلايي:  آقاياني كه داراي ذائقه بويايي غريب و داراي غلظت مي باشند، از عطر طلايي رنگ استفاده كرده كه، عموما اين رنگ براي مهماني ها و مجالس خاص مورد استفاده قرار مي گيرد.

رنگ زرد: آقاياني كه رنگ زرد را براي خود انتخاب مي كنند، عاشق فصل تابستان و گرماي آن هستند و با انتخاب اين رنگ، هميشه شاد و پر انرژي و آتشي مانند تابستان مي باشند.

رنگ سبز: افرادي كه رنگ سبز را براي خود انتخاب مي كنند، افرادي هستند كه عاشق طبيعت بوده و با گياهان و فضاي سبز نيز همراه هستند.

رنگ سياه: آقاياني كه بوي تند و تلخ را دوست دارند، عموما از رنگ سياه استفاده مي كنند و اين افراد عموما مغرور و داراي اعتماد به نفس بالايي هستند.

رنگ قرمز: براي افرادي مناسب است كه علاوه بر تندي، علاقه زيادي به شاد و سرزنده بودن نيز دارند

https://mootanroo.com/products/category/perfume-men-2511

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.