قيمت و خريد ژل شستشوي صورت مناسب پوست هاي چرب و جوش دار دكتر ژيلا 150 ميل

اين وبلاگ جاي خوبي براي آموختن در حوزه لوازم آرايشي و بهداشتي است

قيمت و خريد ژل شستشوي صورت مناسب پوست هاي چرب و جوش دار دكتر ژيلا 150 ميل

۳۵ بازديد

از آنجايي كه پوست هاي چرب ترشح بيشتري دارند، زودتر مستعد آلودگي و رشد باكتري هستند و بايد در طول روز حتماً يك تا چند بار تميز شوند. همچنين تجمع چربي و باكتري ها غالباً در پوست هاي چرب ايجاد آكنه مي كند و از اين جهت نيز نظافت روزانه در اين پوست ها اهميت پيدا مي كند. با خريد ژل شستشوي صورت مناسب پوست هاي چرب و جوش دار دكتر ژيلا مي‌توانيد از بروز چنين مشكلاتي جلوگيري كنيد. عملكرد موثر اين ژل شستشو دهنده، به دليل رسوخ عميق به لايه‌هاي پوست، باعث مي‌شود بستر جوش‌هاي سرسياه در صورت به حداقل برسد و با استفاده دوره‌اي از اين محصول از بين برود. ژل شستشوي صورت دكتر ژيلا مناسب پوست هاي چرب و جوش دار است. اثري از رد چربي باقي نمي‌ماند و پوست را خشك نمي‌كند.

 

ويژگي‌هاي ژل شستشوي صورت مناسب پوست هاي چرب و جوش دار دكتر ژيلا 150 ميل


حاوي عصاره آلوئه‌ورا و برگ زيتون
پاك كننده ملايم پوست
كنترل جوش
متعادل كننده چربي پوست
مرطوب كننده پوست
آنتي باكتريال
ضد التهاب و التيام بخش
حاوي عصاره هاي گياهي

 

 

معرفي ژل شستشوي صورت مناسب پوست هاي چرب و جوش دار دكتر ژيلا 150 ميل


ژل شستشوي صورت دكتر ژيلا با بهره گيري از عصاره هاي گياهي و تركيبات آنتي باكتريال و ضد التهاب، پاك كننده مناسبي براي پوست هاي چرب و آكنه اي مي باشد. ژل شستشوي صورت دكتر ژيلا حاوي شوينده هاي ملايم كه ضمن قدرت شويندگي مناسب ، براي چشم و پوست تحريك زا نمي باشند. اين ژل علاوه بر پاك كردن صورت و باز كردن منافذ پوست، اثرات مرطوب كننده و التيام بخش نيز دارد و از خشكي پوست پس از نظافت جلوگيري مي نمايد.

 

 

خريد اينترنتي ژل شستشوي صورت مناسب پوست هاي چرب و جوش دار دكتر ژيلا 150 ميل


اگر در خريد بين چندين محصول گيج شده‌ايد و يا نمي‌توانيد محصول مورد نظر خود را در مغازه و يا پاساژها پيدا كنيد، يك پيشنهاد خوب براي شما خريد از فروشگاه‌هاي اينترنتي است. فروشگاهل اينترنتي مو تن رو نيز يك فروشگاه در زمينه تخصصي لوازم آرايشي بهداشتي است و هدف مو تن رو ارائه بهترين خدمات در زمينه عرضه لوازم آرايشي بهداشتي است. براي خريد محصولات خود مثل ژل شستشوي صورت مناسب پوست هاي چرب و جوش دار دكتر ژيلا 150 ميل ، مي‌توانيد در بخش توضيحات و مشخصات فني سايت مو تن رو، تمامي اطلاعات ارائه شده را به دقت مطالعه فرماييد تا در انتخاب بهترين محصول دچار اشتباه نشويد. با خريد از مو تن رو علاوه بر اطمينان از اورجينال بودن كالاي خريداري شده، در وقت و هزينه خود نيز صرفه‌جويي خواهيد كرد.
معرفي دكتر ژيلا-Dr.Jila
شركت آوندفر يكي از توليدكنندگان قديمي در كشور است كه از سال 1358 مشغول به كار است و برندهاي مختلفي از جمله محصولات دكتر ژيلا را توليد كي‌كند. برند دكتر ژيلا به توليد ضد آفتاب، مرطوب كننده ها و پاك كننده هاي پوست مشغول است.
استفاده از كرم ژل شستشوي صورت دكتر ژيلا براي افراد با پوست چرب و داراي جوش . آكنه مناسب است.
نحوه استفاده از ژل شستشوي صورت مناسب پوست هاي چرب و جوش دار دكتر ژيلا 150 ميل
صبح و/يا عصر مقداري از ژل شستشوي صورت دكتر ژيلا را بر روي نوك انگشتان بريزيد و بر روي پوست ماساژ دهيد وپس از 2 الي 3 دقيقه با آب به خوبي بشوييد.

https://mootanroo.com/dr-jilla-gel-wash-for-oily-and-acne-skins-150ml

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.