بهترين روش استفاده از كرم پودر با توجه به نوع پوست

اين وبلاگ جاي خوبي براي آموختن در حوزه لوازم آرايشي و بهداشتي است

بهترين روش استفاده از كرم پودر با توجه به نوع پوست

۴۰ بازديد

زماني كه از كرم پودر براي پوشانندگي بهتر پوست استفاده مي‌كنيد، هدف اين است كه اگر لكه‌اي روي پوست وجود داشته باشد پوشانده شود و پوستي يكدست و هماهنگ با نوع آرايش باقي بماند. استفاده از كرم پودر باعث مي‌شود پوست شما بهتر از آنچه است، نشان داده شود و خريد محصولات كامان بهتري به رخسار شما ببخشد. كرم پودر به عنوان پس زمينه آرايش و پايه‌اي براي شروع مراحل بعدي شناخته مي‌شود. به همين دليل است كه استفاده صحيح از آن با ابزار و تكنيك درست، مي‌تواند پوستي يكدست براي كليت آرايش شما ايجاد كند.

پوست خشك

 

براي پوست خشك

به دليل اينكه پوست خشك با توجه به پوسته پوسته شدن احتمال زيادي دارد كه ناصاف به نظر برسد، اگر براي پخش كردن از كرم پودر يا كانسيلر از انگشتان دستتان استفاده كنيد ممكن است قسمت‌هاي خشك يا بافت‌هاي ناهموار پوست به صورت لكه لكه باقي بماند. در اين حالت است كه جذب خريد محصولات ايپك براي پوست سخت‌تر مي‌شود و به همين دليل ممكن است ظاهري غيرطبيعي به پوست بدهد. به جاي اينكه فقط بخواهيد كرم پودر را روي پوست صورت بماليد، بعد از آنكه با استفاده از نرم كننده به خوبي پوست را رطوبت رساني كرديد، با استفاده از اسفنج آرايشي يا برس مخصوص كرم پودر، آن را روي صورت پخش كنيد. براي اينكه بهترين پوشش از كرم پودر روي صورت باقي بماند، اسفنج مخصوص كرم پودر را قبل از استفاده مرطوب كنيد و آب اضافي‌اش را بگيريد. اولين قدمي كه براي آرايش طبيعي صورت برمي‌داريد، مراقبت پوستي صحيح و مداوم است.

پوست چرب

براي پوست چرب

بعد از آنكه كرم پودر خوب براي پوست چرب را پيدا كرديد، نحوه استفاده از كرم پودر روي پوست هم اهميت زيادي دارد. براي اينكه پوست صورت به دليل چرب بودن براق و درخشان به نظر نرسد، بهتر است كرم پودر را با كمك برس به شكل نقطه‌اي و دايره‌وار روي صورت اضافه كنيد. اين نكته باعث مي‌شود پوشش كرم پودر مات شود. فشار زيادي براي پخش كردن به پوست وارد نكنيد، چون مي‌تواند باعث ايجاد شدن رگه و خطوط روي پوست شود. خريد محصولات الارو در قسمت‌هايي از صورت كه چربي بيشتري وجود دارد، از پودرهاي آرايش روي كرم پودر استفاده كنيد تا براق بودن پوست را از بين ببرد و از ماسيدن كرم پودر در طول روز هم جلوگيري كند. پودري كه مد نظر است بايد سبك باشد تا بتواند چربي اضافه پوست را نسبت به پودرهاي فشرده و پنكك‌ها بهتر جذب كند.

پوست مبتلا به آكنه و جوش

با وجود قرمزي، التهاب و ناصافي پوست‌هاي داراي جوش، حساسيت آنها باعث مي‌شود كه توجه بيشتري را به خود جلب كنند. براي اينكه بتوانيد به طرز جادويي برآمدگي و قرمزي جوش‌هانواع باي خود را بپوشانيد، بايد از كانسيلرهاي داراي پوشش خريد محصولات نيوآ قوي و كامل در نقاط مورد نظر استفاده كنيد. براي اين منظور از انگشتان خود استفاده كنيد تا درست به هدف بزنيد! همچنين گرماي دست باعث گرم شدن كرم پودر و كانسيلر مي‌شود و آن را سريع‌تر جذب پوست مي‌كند. قبل از زدن كرم پودر روي پوست دستان خود را بشوييد تا باكتري و ميكروبي وارد منافذ پوست شما نشود.

پوست قرمز و ملتهب

براي پوست ملتهب

زماني كه مي‌خواهيد كل پوست صورت خود را به خوبي كاور كنيد، از برس كرم پودري استفاده كنيد كه حجيم باشد و در قسمت بالايي خود خريد محصولات بورژوا  سطحي صاف داشته باشد. اين برس‌ها به نام برس كابوكي سرتخت هم شناخته مي‌شوند. اين برس حجيم مقدار كمي از كرم پودر را به موهاي خود جذب مي‌كنند و باعث مي‌شوند مقدار بيشتري از كرم پودر به پوستتان برسد. مقداري از كرم پودر را روي پشت دستان خود بريزد، برس را برداريد و فقط كافي است سر آن را روي كرم پودر بزنيد. برس را به شكل دايره‌اي روي پوست صورت حركت دهيد. نكته استفاده صحيح اين است كه برس را روي پوست بكشيد. اين روش باعث مي‌شود كرم پودر دقيقاً روي منافذ پوست قرار بگيرد و پوششي كامل، يكدست و طبيعي باقي گذارد.

پوست با منافذ بزرگ و باز

منافذ باز پوست

براي استفاده از كرم پودر در اين نوع پوست از برس‌هاي حجيم با سر گرد استفاده كنيد. اين براش باعث پخش شدن يكدست و ملايم كرم پودر مي‌شود و باعث مي‌شود درون منافذ خريد محصولات ميبلين باز ته‌نشين نشوند. موهاي بلند و نرم اين برس باعث مي‌شود مقدار اضافه مواد آرايشي هم از روي پوست پاك شود و خطوط و رگه‌هاي كرم پودر روي پوست باقي نمي‌ماند. برس را در حركات دايره‌اي روي پوست صورت بكشيد تا سطحي صاف و يكدست ايجاد شود.

پوست معمولي

در پوست معمولي براي اينكه پوشش طبيعي داشته باشيد، از برس كرم پودر تخت استفاده كنيد. اين برس سطحي پهن‌تر دارد و باعث مي‌شود كرم پودر بدون اينكه هدر برود، خريد محصولات فريمن به راحتي روي صورت پخش شود. قبل از آنكه مناسب‌ترين روش استفاده از كرم پودر را بدانيد، انتخاب بهترين كرم پودر با توجه به نوع پوست اهميت بيشتري دارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.