معروف ترين بلاگرهاي لوازم آرايشي

اين وبلاگ جاي خوبي براي آموختن در حوزه لوازم آرايشي و بهداشتي است

معروف ترين بلاگرهاي لوازم آرايشي

۴۳ بازديد

بلاگرهاي ابزارها آرايشي افرادي هستند كه به تازگي و به حتماً بسيار زيادي سرشناس شده اند. حتما شما هم شماري از بلاگرهاي لوازم آرايشي را ميشناسيد. اين شغل در مملكت ما رونق كمتري نسبت به ديگر نقاط دنيا دارد، ولي با اين وجود بعضي از بلاگرهاي چيره دست ايراني هستند و تكاپو خود را پر توان پيوستگي ميدهند. بعضي از بلاگرهاي ابزارها آرايشي توانسته اند الي جايي در كارشان پيشرفت كنند كه برند خودشان را به بازار ارائه دهند و ارقام فروش بالايي را ثبت كنند.

برخي از بلاگرهاي ابزارها آرايشي توانسته اند تا جايي در كارشان ترقي كنند كه برند خودشان را به بازار ارائه دهند و ارقام فروش فوقاني را ثبت كنند.

در واقع يك بلاگر به مخاطبان خويش القا ميكند كه به محصولي كه او شناسايي ميكنند بيچارگي دارند. بلاگرهاي محصولات فريمن  ابزارها آرايشي كه بيننده اكثر آن ها بانوان هستند، روي زيبايي آن ها مانور ميدهند و كوشش ميكنند به آن ها اين سوژه را انتقال دهند كه ميتوانند به سادگي و با استفاده از لوازم آرايشي زيبايي خود را بيشتر جلوه دهند.

برخي از بلاگرها با برندهاي ابزارها آرايشي قرارداد ميبندند و وظيفه آن ها تبليغ همان برند است و براي اين كار مبلغ بسيار زيادي دريافت ميكنند. محصولات ژيلت تبديل شدن به يك بلاگر چيره دست زمانبر است و به هيچگونه آسان نيست؛ چيزي كه ما امروز در صفحه هاي مجازي ميبينيم، داراي پشت صحنه اي از سختي ها، نااميد شدن ها و شكست هاست. اراده، علاقه و خلاقيت مهمترين فاكتورهايي است كه كسان را به يك بلاگر چيره دست تبديل ميكند.

مشهورترين بلاگرهاي لوازم آرايشي

مالك برند هدي بيوتي و يگانه از مشهورترين بلاگرهاي ابزارها آرايشي

 

 

اولين سرشناس كه با شنيدن «بلاگرهاي لوازم آرايشي» به ذهن شما مي آيد، كيست؟


ميتوان گفت هدي بيوتي معروف ترين بلاگر ابزارها آرايشي در اينستاگرام است.  او در خانواده مسلمان عراقي در آمريكا متولد شد و بعد از كوچ به امارات وارد پيشه لوازم آرايش شد. او برند لوازم آرايش هدي بيوتي را نيز روانه بازار كرد كه با استقبال نكويي از جانب بانوان كشورهاي مختلف روبرو شد.

سارا ويكرز از ساير بيوتي بلاگرهاي نامدار در جهان است. او در ضمن به عنوان يك فشن بلاگر نيز شناخته ميشود. پست هاي سارا بسيار جذاب محصولات الارو  هستند و هركسي براي اولين بار به صفحه وي سر بزند الي مدتي مشغول نگاه كردن به پست هاي جذاب او خواهد شد؛ به پيشه بردن هارموني رنگ ها و عكس ها هنر اوست.

رومي نيلي و كيارا فراگني نيز دو بيوتي بلاگر سرشناس ايتاليايي هستند. بانو نيلي صاحب يك برند البسه است و كيارا نيز با تعداد تعقيب كننده بسيار بسيار در حال فعاليت براي برندها مختلف مي باشد.


كاتلين دوبرو يكتا از خاص ترين بلاگرهاي ابزارها آرايشي

اما چندي از افرادي كه به عنوان بلاگر ابزارها آرايشي شناخته ميشوند، شگفت انگيز  محصولات ايپك  هستند. يكتا از اين افراد كاتلين دوبرو است. اگر براي اولين بار او را ببينيد هرگز باور نخواهيد كرد دختري كه نه دست و نه پا دارد بتواند يكي از موفق ترين بلاگرهاي دانشمند باشد كه طرفدار ميليوني دارد! كاتلين بارها توانسته است پروا گاهنامه هاي مد و زيبايي را به خويش جلب كند.


ماريما كويرا

اما كاتلين تنها نيست. ماريما كويرا نيز دختر معلول ديگري در كاليفرنيا است كه يك بلاگر لوازم آرايشي كامياب است. او براي برندهاي مختلفي تكاپو ميكند و وانگهي مربي زومبا نيز هست! تكاپو ماريما اغلب در كانال يوتيوب اوست.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.